2008/10/4 Stavros Temertzidis <[EMAIL PROTECTED]>:
> Τώρα θέλουν και μηνιαία; Τι άλλο θα ζητήσουν; Και όλα αυτά για 350 cd;
> Το ετήσιο το καταλαβαίνω αλλά το μηνιαίο είναι νομίζω υπερβολή...
> Θα μπορούσαν να το κάνουν το πολύ ανά εξάμηνο.
>
> Δηλαδή τώρα τι θα γράφουμε κάθε μήνα; Δεν είμαστε δα και καμιά τεράστια
> κοινότητα εκατοντάδων ατόμων όπως σε άλλες χώρες... Οπότε και η κινητικότητα
> της κοινότητας είναι σχετικά μικρή για να έχουμε πλούσιο ρεζουμέ κάθε μήνα.
>
> Δεν ξέρω... Ίσως θα πρέπει να βλέπουν τις απαιτήσεις τους για την κάθε χώρα
> ξεχωριστά σύμφωνα με την πληθυσμιακή της κάλυψη.

Σταύρο,

Αν δεις τη σελίδα με τα πραγματικά παραδείγματα στο
https://wiki.ubuntu.com/TeamReports/September2008
θα παρατηρήσεις ότι δεν είναι κάτι ιδιαίτερα δύσκολο.
Το σημαντικό είναι, ότι κατά πρώτο λόγο, η αναφορές αυτές βοηθάνε την ομάδα μας.
Στον απολογισμό μας θα μπορούμε να δούμε τι έχουμε καταφέρει.
Αν ήταν να ρωτήσω τι καταφέραμε ως ομάδα τα τελευταία δύο ή τρία
χρόνια, θα δυσκολευτούμε να ανακτήσουμε τις πληροφορίες αυτές. Ή, πότε
ξεκινήσαμε ως ubuntu-gr;

Ας δούμε τι μπορούμε να γράψουμε για το Σεπτέμβριο:

 * Started planning
 * Completed the first issue of our online magazine called Ubuntistas.
Ubuntistas has 26 page, covering local news, presentations of two
Ubuntu-based distros, two interviews of Greek Ubuntu-gr contributors,
a series of eight HowTos, and three application reviews.
The magazine is available at XYZ.
* Our members have been contributing to the Greek GNOME localisation effort.
* We have tested alpha5, alpha6 of Ubuntu 8.10.
* ...
(και άλλα που δε μπορώ να θυμηθώ)

Ο τρόπος με τον οποίο οργανώνουμε μια τέτοια διαδικασία είναι κατά τις
18 του μήνα να ξεκινούμε μια νέα συζήτηση στη λίστα για τα θέματα που
θα βάζουμε. Αυτό το γράμμα μπορώ να το κάνω να στέλνεται αυτόματα μέσω
Google Calendar.
Μετά, ο καθένας που έχει κάτι να αναφέρει απαντά με μια γραμμή στα
αγγλικά, με το κείμενο. Κάποιος από την ομάδα αναλαμβάνει να κάνει
αντιγραφή+επικόλληση τις γραμμές αυτές στη σελίδα του Wiki.

Μια τέτοια διαδικασία θα βοηθήσει κατά πρώτο λόγο την ομάδα μας.

Σίμος