θέλω να σας ευχαριστήσω για τη βοήθεια που μου προσφέρατε! Η ανταπόκρισή σας
ήταν άμεση... Επιτέλους έχω τον header 21, τον οποίο ήθελα γιατί διάβασα ότι θα
μου έλυνε ένα βασικό μου πρόβλημα: Έχω κάνει σύνδεση Cosmote Internet on the go
και μου δώσανε ένα modem, το Huawei E170, αλλά τα ubuntu 8.04 δε το βλέπουν
καν, ούτε τώρα με τον καινούργιο πυρήνα! Μήπως γνωρίζει κάποιος τι μπορώ να
κάνω;