Στις 15 Οκτώβριος 2008 2:16 μμ, ο χρήστης Pavlos Pavlidis <
[EMAIL PROTECTED]> έγραψε:

> Γεια σας,
> Πρόσφατα, φίλος πέτυχε στις εξετάσεις να είναι στο 20% (ή κάτι τέτοιο)
> των επιτυχόντων. Παίρνει λοιπον μια επιδότηση για λαπτοπ  (περίπου 400
> Ε). Το ενδιαφέρον είναι ότι το λαπτοπ πρέπει να εχει λειτουργικό
> παράθυρα, οφισ!!!! και δύο χρόνια εγγύηση. Σε ένα μαγαζί φίλου που
> ρώτησα είπε ότι δεν γίνεται αλλιώς. Αυτά πρέπει να φαίνονται στην
> απόδειξη... Έχει κανείς ανάλογη εμπειρία;
>
> φιλικά
>
> παύλος

Απ' όσο γνωρίζω έτσι είναι.
Για windows είναι standard, για office όμως δεν ξέρω τι και πως.
Αν δηλαδή το office έχει άδεια χρήσης μακροπρόθεσμη ή για λίγες μέρες.

--
#  "kotsifi":because all of us we are infrequent birds :P #