Γειά σου Απόλλων,

ευχαριστώ πάρα πολύ για την άμεση απάντηση στο ερώτημα μου  αλλά  και
για τον χρόνο  που  αφιέρωσες.
 Λύθηκαν οι  απορίες που είχα αλλά παραμένει ο προβληματισμός μου ως
προς την ευχρηστία αυτού του τύπου αναγνώρισης του υλικού.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι ευκολότερα μπορώ να χρησιμοποιήσω device
path της μορφής /dev/hdx ή έστω /dev/sdx  απο το UUID ιδίως σε
περιβάλλον τερματικού όπου το copy-paste δεν μπορεί να ανταποκριθεί.

χ/σμους
Γιώργος

O/H Christos Vasilakis έγραψε: