On Tue, 2008-11-18 at 01:46 +0200, Jimmy Angelakos wrote:

> Ο kostas ρώτησε τη λίστα. Αν πάρει απάντηση από το φόρουμ όσοι
> διαβάζουν τη λίστα θα μείνουν με την απορία.
>
> Είναι λίγο σαν να ρωτά ο μαθητής στην τάξη και να του λέει ο δάσκαλος
> "έλα σπίτι μου και θα σου πω εκεί την απάντηση".
>
> Μήτσος

Παιδιά,
βλέπω που και που το φόρουμ και δε χρειάζονται σχόλια... απλά κάνετε
καταπληκτική δουλειά. Δεν βλέπω όμως το λόγο να "φεύγουν" οι συζητήσεις
που ξεκινάνε  στη λίστα και να πηγαίνουν στο φόρουμ.

Προσωπικά δεν έχω το χρόνο να παρακολουθώ και το φόρουμ και η λίστα
είναι "βολική". Ως εκ τούτου δεν επιθυμώ να αποδυναμωθεί τελείως η
λίστα.

Εκτός βέβαια και αν υπάρχει η διάθεση να μετατοπιστεί ακόμη περισσότερο
η δράση (ολόκληρη δηλαδή) στο φόρουμ. Σε μια τέτοια περίπτωση θα
παρακολουθώ αποκλειστικά το φόρουμ.

Φιλικά, Νίκος