Nikos Alexandris wrote:
> [...]
Έχω δοκιμάσει διάφορες splashy λύσεις κατά καιρούς. Όλες
εστιάζονται στο eye-candy και καμμία από αυτές που έχω δει
μέχρι τώρα δεν κάνει σοβαρή προσπάθεια να *προσθέσει* στην
υπάρχουσα λειτουργικότητα του standard linux boot. Όλες
προσπαθούν να την αντικαταστήσουν με κάτι πιο "φιλικό".
Το usplash-smooth είναι ως εκ τούτου από τη δική μου οπτική
γωνία μια προσπάθεια προς τη λάθος κατεύθυνση - more
eye-candy, no added functionality (εκτός ίσως από τη
δυνατότητα να υπολογίσεις αν έχεις χρόνο να φτιάξεις καφέ
μέχρι να ξεκινήσει ο υπολογιστής). Your milage may vary...

> 1. sudo apt-get install hwinfo
>
> [...]
>
> Σε μένα και δουλεύει και δεν δουλεύει... ! Ανάλυση 1440x900, κωδικός
> Mode: 0x365. Δείχνει και τη μπάρα και το κείμενο αλλά έτσι όπως τα
> δείχνει καλύτερα να μην φαίνεται :-)

Το οποίο προσωπικά το εκλαμβάνω ως μια ακόμα ένδειξη
ότι όλα αυτά τα "λαλάκια" είναι μόνο eye-candy. Κατά την
προσωπική μου όχι-και-τόσο-ταπεινή άποψη θα ήταν καλύτερο
ο χρόνος που ξοδεύεται σε παρδαλοσύνες τύπου texture-mapped
translucent boot progress bar να επενδύεται στη βελτίωση της
λειτουργικότητας του boot-up output. Και για να γίνω και πιο
συγκεκριμένος, θα χαιρόμουνα πολύ αν έβλεπα πράγματα όπως:

- Boot control (pause / restart / send break / abort)
- Boot verbosity levels (mute / outline / verbose)
- Embedded boot timing analyser / optimiser

...αντί για ripple effects στο logo του ubuntu και
perspective-corrected parallax progress bars.

Α.