Dennis wrote:

> καλημέρα,
>
> ερώτηση:
> έχω εγκαταστήσει σε eeepc ubuntu κανονικά με dual boot.
> φίλος με wubi (δηλαδή σε ntfs host)
>
> το hdparm -t δίνει στο δικό μου ~37mb/sec ενώ στο άλλο (ntfs) ~28mb/sec.
> Μπορεί αυτό να δικαιολογείται από το διαφορετικό file-system ?

Οχι απλα "μπορει", "προφανως και". Μη σου πω οτι η διαφορα ειναι πολυ
μικρη, την περιμενα αρκετα μεγαλυτερη.

Οταν εγκαθιστουμε "linux σε NTFS", αυτο που στην πραγματικοτητα κανουμε
ειναι να χρησιμοποιουμε ενα αρχειο στο NTFS filesystem ως virtual disk
για το linux. Οποτε :

Στην περιπτωση σου, η χοντρικη πορεια ενος I/O request ειναι : hard disk
-> block device driver -> ext2 file system -> user space.

Στην περιπτωση του φιλου σου, η αναλογη πορεια ειναι : hard disk ->
block device driver -> NTFS file system -> loopback device driver ->
ext2 file system -> user space.

Και μαλιστα μετρας sequential read I/O performance, που ειναι η εντελως
ιδανικη περιπτωση για benchmarks. Δοκιμασε να μετρησεις mix of random
read / writes, και συνεκρινε παλι τα νουμερα. Επισης ριξε μια ματια στο
CPU load που θα ανεβασει την ωρα που εκτελεις το benchmark, και θα δεις
και εκει διαφορα.