Socrates P. VAVILIS wrote:

> Συμφωνώ ότι τέτοιες εκφράσεις δεν βοηθάνε.

Εμένα μου φαίνεται πως είναι υπερβολική (και μάλλον επιτηδευμένη) η
ευαισθησία που δείχνετε ώρες ώρες.

Αντί να σχολιάσετε το περιεχόμενο της επισήμανσής μου κοιτάτε τη λέξη
"βλακεία".

Είναι σαν να δείχνεις κάτι σε κάποιον και αυτός να κοιτάει το δάχτυλό
σου...

Αρνούμαι υπό αυτούς τους όρους να συμμετάσχω σε περαιτέρω συζήτηση επί
του θέματος. Είτε θα κάνουμε δουλειά είτε θα ψειρίζουμε και θα
αποστειρώνουμε κάθε λέξη μας.

Δε συνεχίζω το θέμα.

Μήτσος