Του ζήτησα να μου δώσει τιμές για 50-100 τεμάχια. Μου είπε ότι δεν κάνει
τόσα. Η λιγότερη ποσότητα που μπορεί να βγάλει είναι 500τεμ. Το κόστος
αυτών είναι 1,80/τεμάχιο + κόστος φόρμας. Με λίγα λόγια κοστίζει 900Ε +
κόστος φόρμας. Για μένα είναι πάρα πολλά να καλύψω (δεν είμαι επιχείρηση
όπως ειπώθηκε). Και από τις 500 δεν ξέρω πόσες θα φύγουν.
θα με πάρει τηλέφωνο να πεί για φόρμα. Ελπίζω να ρίξει τα τεμάχια.

Σορι αλλά δεν έβγαλα φωτογραφία όπως ζητήθηκε.
Αν γίνουν, στέλνονται και εξωτερικό (με την ανάλογη συννενόηση βέβαια).

Ευχαριστώ,
Στάθης