Argiris Hatziemmanouil wrote:

> Γειά σας φίλοι μου.
> Έχω δυο υπολογιστές όπου στον ένα έχω Firefox με Adobe Flash Player
> και δουλεύει άψογα ενώ στον άλλο τον έχω με Shockwave Flash Player το
> οποίο μου δημιουργεί προβλήματα. Θέλω να απεγκαταστήσω το Shockwave
> Flash Player και να εγκαταστήσω το Adobe Flash Player αλλά δεν το
> καταφέρνω.

Που ακριβως βρηκες "Shockwave player" για linux?

Ρωταω γιατι απλα δεν υπαρχει.

Το πιο πιθανο ειναι να εχεις εγκαταστησει τον Shockwave Player για
windows με τη χρηση του Wine - ειτε του original wine, ειτε του
Crossover Office (που στην ουσια ειναι ενα patchαρισμενο wine με εναν
ωραιο installer).

Και παλι υπαρχουν δυο υποπεριπτωσεις. Ειτε εχεις εγκαταστησει μονο τον
Shockwave Player με καποιο wine plugin στον Firefox του linux, ειτε
εχεις εγκαταστησει ολοκληρο τον Firefox για windows μεσα στο wine.

Οποτε, η απεγκατασταση του, απαιτει να γνωριζουμε τι ακριβως, και πως το
εγκατεστησες. Περισσοτερες πληροφοριες;