--- Στις Δευτ., 22/12/08, ο/η Dimitrios Athanasopoulos <athan...@mycosmos.gr>
έγραψε:
Από: Dimitrios Athanasopoulos <athan...@mycosmos.gr>
Θέμα: Μεταφράσεις
Προς: ubuntu-gr@lists.ubuntu.com
Ημερομηνία: Δευτέρα, 22 Δεκέμβριος 2008, 15:47

Μεταφράσεις

Γεια σας, μπορείτε να δείτε τις μεταφράσεις που έχω προτείνει;

https://launchpad.net/kusaba

https://launchpad.net/transmission

https://launchpad.net/ubuntu

Εχω κάνει commit όλες τις μεταφράσεις μέχρι το 50% στο kusaba,
αλλά μπες όταν μπορείς να κάνεις καμιά ακόμη γιατί είναι πολλές.

Στο transmission θα δούμε τι θα κάνουμε γιατί ο κάθε ένας σε
όποιο πρόγραμμα torrent μεταφραζει κάνει ότι θέλει...

Στο τελευταίο λινκ που δίνεις είναι γενικά για το ubuntu και δεν
φαίνεται πιο συγκεκριμένο πακέτο μετέφρασες!