Γειά σας φίλοι μου και καλή χρονιά!

Δοκίμασα το Elisa Media Center στον υπολογιστή μου και μου άρεσε πολύ. Θέλω
να εγκαταστήσω Media Center σε ένα άλλο Acer Laptop που έχω και να το
συνδέσω με την τηλεόρασή μου, το στερεωφονικό, το DVD, τη δορυφορική και
τους εξωτερικούς σκληρούς. Ο φορητός είναι σχετικά παλιός και δεν έχει θύρα
τηλεόρασης. Τι μου προτείνετε?

1. Να αγοράσω μια κάρτα τηλεόρασης-ραδιοφώνου όπως οι:
http://www.avermedia.com/avertv/Product/ProductDetail.aspx?Id=326 ή
http://www.texnologia.gr/index.asp?mod=eshop_item&ID=21200&p=4206
http://www.texnologia.gr/index.asp?mod=eshop_item&ID=21200&p=4206

Θα δουλεύουν με το Ubuntu?

2. Κάτι άλλο? Πως θα μπορούσα να το κάνω?

Ευχαριστώ για τις ιδέες σας.
Αργύρης Χατζηεμμανουήλ...