Δοκίμασα τον nv αλλά δυστυχώς δεν πάει καθόλου καλά!
πολύ αργό refresh όταν κάνω scroll στον Firefox, η ανανέωση γίνεται
απίστευτα αργά (κάνει φλουπ-φλουπ-φλουπ αντί για μια ομαλή κύληση).
το ίδιο κι όταν κάνω move ένα παράθυρο (ας είναι και μικρό) στο Desktop.
πάλι φλουπ-φλουπ-φλουπ.
Καμιά ιδεα?
Τον driver της nvidia ήθελα να τον αλλάξω γιατί γενικά έχω προβλήματα με το
paint σε πολλές εφαρμογές.
Υπάρχει κανένας εύκολος τρόπος να βάλει κάποιος τον nouveau? Έριξα μια ματιά
στις οδηγίες και έχασα τη μπάλλα...