O/H Stavros Temertzidis έγραψε:
> Κατ' αρχάς όταν πρόκειται για δημόσιες συμβάσεις, θα πρέπει η
> αναθέτουσα αρχή να κάνει διαγωνισμό προκήρυξης, να το δημοσιεύσει
> σύμφωνα με τον νόμο σε καθημερινή εφημερίδα και εβδομαδιαία οι οποίες
> πρέπει να έχουν την ίδια έδρα με τη αναθέτουσα αρχή.
>
> Απόσπασμα μια τέτοιας διακήρυξης:
> /"//Ο <φορέας> προκηρύσσει δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό μεταξύ
> <ιδιότητα αναδόχου> και με σφραγισμένες προσφορές σύμφωνα με το άρθρο
> 7 του ΠΔ 609/85, και συγκεκριμένα με το σύστημα προσφοράς με επιμέρους
> ποσοστά έκπτωσης επί τοις εκατό σε ακέραιες μονάδες (παρ. 3) κατά
> [...]

Επίσης να προσθέσω ότι δημόσιοι διαγωνισμοί πάνω από ένα ποσό πρέπει να
δημοσιεύονται σε συγκεκριμένες ειδικές εφημερίδες, μάλιστα αναλόγως με
τον προϋπολογισμό του έργου ή της προμήθειας  υπάρχουν ειδικά έντυπα
πανευρωπαϊκής κυκλοφορίας.
Όμως παίζει μεγάλο ρόλο αν ο διαγωνισμός είναι σκέτη προμήθεια, πχ
λογισμικού
ή έργο, δηλαδή προμήθεια και εγκατάσταση και συντήρηση λογισμικού.
Επειδή είναι Σάββατο σήμερα δεν έχω τις σιγκεκριμένες διατάξεις μπροστά
μου που αναφέρουν τα ποσά κτλ,
την Δευτέρα θα τις στείλω στην λίστα αναλυτικά.
Αν και οι δικηγόροι σίγουρα τις γνωρίζουν.
Δεν γνωρίζω αν αρμόδιο όργανο εκδίκασης της ένστασης για αυτές τις
αναθέσεις είναι το ελεγκτικό συμβούλιο του κράτους, αν είναι αυτό το
αρμόδιο όργανο, αυτό που είναι και για τους ΟΤΑ δηλαδή, σας προσυπογράφω
ότι δεν υπάρχει περίπτωση κουκουλώματος, ίσως είναι από τους λίγους
θεσμούς στην Ελλάδα που δεν καταλαβαίνει τίποτα από πιέσεις και
παρεμβάσεις...
μακάρι να μην διαψευσθώ...