Καλημέρα σε όλους,
απορία το έχω αν υπάρχει τρόπος να ακυρώσει κάποιος μια διαδικασία
drag'n'drop στο ubuntu.
Καμιά φορά τυχαίνει να κάνω κλικ σε ένα πρόγραμμα στα μενού και στη συνέχεια
να μετανιώσω για την επιλογή μου. Αν ξεπατήσω το ποντίκι θα εκτελεστεί το
πρόγραμμα. Αν τραβήξω το ποντίκι σε άλλη θέση θα κάνει drag το αντικείμενο
που επέλεξα και περιμένει να το "αφήσω" κάπου για να βάλει συντόμευση. Το
escape δεν κάνει τίποτα σε αυτήν την περίπτωση, υπάρχει κάτι που να μπορεί
να κάνει κάποιος γι αυτό? είναι λίγο σπαστικό...