1. Είναι καλό να αλλάξει ο τίτλος της αναφοράς σε π.χ.
«Filename encoding bug in gdebi-kde (unable to read UTF-8 filenames)»
Το πρόβλημα δεν είναι μόνο με τα ελληνικά, αλλά με κάθε γλώσσα που
θέλει χαρακτήρες διαφορετικούς από τους λατινικούς.
2. Μπορείς να κάνει το
https://bugs.edge.launchpad.net/ubuntu/+source/gdebi/+bug/133314
ότι είναι duplicate με την αναφορά σφάλματος μας.
3. Παρόμοιο σφάλμα,
https://bugs.edge.launchpad.net/ubuntu/+source/gdebi/+bug/196030

Σίμος