λοιπόν. τα έκανα μαντάρα (πάλι...)
αυτό που ξέρω να πω είναι ότι σε όποιον υπολογιστή είχε nvidia, μαρτύρησα
κάθε φορά...
προσπάθησα να βάλω τον nvidia driver version 180, και από τότε δε ξεκινάει ο
accelerated server...
πάει να μπει σε mode γραφικών και ξαναγυρίζει στην κονσόλα, προσπαθεί 3-4
φορές και τελικά με πάει σε μια οθόνη με χαμηλή ανάλυση για troubleshooting
και καλά και η εικόνα είναι corrupted (το αριστερά τμήμα φάινεται δεξιά, και
το δεξί αριστερά, και διάφορα άλλα σκουπίδια).
τώρα από δω από κει κατάφερα να μπω στα Χ χωρίς nvidia x-server.
στέλνω το xorg.conf μου. η ανάλυση είναι 1440x900.
δε μπορώ να δω τις ρυθμίσεις του nvidia x server γιατι δεν μπαίνω με nvidia
x server...!! τα νεύρα μου...
καμιά βοήθεια ρε παιδια? μόλις πάω να ενεργοποιήσω τον driver 177 μου λέει
να κάνω restart, και μετά δεν με βάζει στα Χ.. αλλά κάνει αυτά τα παλαβά που
σας περιέγραψα...