καλημέρα,
παρακολουθώντας τη συζήτηση βλέπω ότι έχω και εγώ παρόμοιο πρόβλημα.
τελικά μπόρεσα να βάλω τον 180 driver όπως είπε ο Sergey (με το συνάπτικ).
στο Hardware Drivers όμως δεν μου τον εμφανίζει (ναί, έκανα ρεσταρτ...) αλλά
έχει μόνο τους 173 και 177, και είναι και οι δύο απενεργοποιημένοι. Ο 180
δεν υπάρχει στη λίστα. παρόλαυτα με sudo nvidia-xconfig μου εφτιαξε
καινούργιο xorg.conf και κάνοντας ρεσταρτ τα Χ μπήκε με τον x-server της
nvidia (μάλιστα στο splash screen με το λογότυπο της nvidia μου γραφει από
κάτω "beta driver" ή κάτι τέτοιο). το παράξενο είναι ότι το compiz δουλεύει
κανονικά. για ποιο λόγο δεν βλέπω τον 180 driver στο Hardware Drivers?