καλησπέρα,
υπάρχει ένας ubuntu server (6.04LTS νομίζω) ο οποίος κατά καιρούς τα παίρνει
στο κρανίο κι αρχίζει να σηκώνει τρελλό load average (μέχρι και 22 έχω
καταγεγραμμένο και πόσο ακόμα θα έχει πάει και δεν το έχω καταλάβει).
τη στιγμή που συμβαίνει αυτό, βλέπω να φουλάρει όλη η μνήμη και όλο το swap.
σε αυτή τη κατάσταση δεν είναι σε θέση να σερβίρει τίποτα, τα http requests
παίρνουν timeout.
κάθε φορά που συμβαίνει αυτό πρέπει να κάνω restart τον apache2 και μετά
συνέρχεται.
το μηχάνημα έχει 128MB RAM και 256MB swap.
τα services που σηκώνει είναι apache2, tomcat5, mysql και postfix...
καμιά ιδέα?