Στις 16 Μάρτιος 2009 1:46 πμ, ο χρήστης Savvas Radevic
<vice...@gmail.com>έγραψε:

>  Το περιοδικό "σκίζει" κυριολεκτικά, καλύπτετε πολλά θέματα που
> ενδιαφέρουν το ευρύ κοινό! Συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετέχουν!

>  Δε θέλω να φανώ απαισιόδοξος ούτε να προσβάλω, αλλά είσαστε σίγουροι
> πως είναι όλοι άνθρωποι κι όχι search/crawler bots; Υπάρχουν χιλιάδες
> bots με διαφορετικά IPs που απλά ελέγχουν τους συνδέσμους...
>  Εννοώ... πως καταφέρατε να διαχωρίσετε τον ανθρώπινο παράγοντα απο
> τις μηχανες, επειδή ενδιαφέρομαι για τον τρόπο. Ελέγξατε τα logs και
> κάνατε διαχωρισμό με καμιά λίστα με crawler bots;
>  Επίσης, δε θα ήταν πιο σωστό να πείτε πως κατέβηκε από 23.000
> [...]

Σίγουρα δεν πρόκειται για 23.000 ανθρώπους.
Εντάξει, είναι λίγο υπερβολικό :)
Λογικά μετρήθηκαν και τα άψυχα bots...μαζί με εμένα που το κατέβασα 3-4
φορές :P
Το σίγουρο είναι όμως ότι ήταν χιλιάδες οι άνθρωποι.
Μια ώρα ακριβώς μετά από το ανέβασμα του νέου τεύχους ο αριθμός των hits
ήταν μεγαλύτερος από 700...

Αυτά :)