@Giannis Tsakiris
το googleearth σε συνδυασμο με compiz δεν θα δουλευει πολύ καλα πριν
το Ubuntu 9.10 οποτε μαλλον θα εχουμε το dri2. Για googleearth είτε θα
πρεπει να κλεινεις το compiz είτε θα πρεπει να το χρησιμοποιεις μονο
σε fullscreen όπου ειναι ανεκτη η κατασταση.

@Γιωργος Αβραμιδης
Δυστυχώς για τόσο καινουριες καρτες σαν την δική σου ειναι νωρις για
να χαρεις ακομα. Θα πρεπει να περιμενεις το 9.10.