On Sun, 2009-04-12 at 22:50 +0300, Manolis Kiagias wrote:

> Δες το αποτέλεσμα της εντολής:
>
> gpg --list-keys nikos.alexandris ή
> gpg --list-keys 8AD99BE2
>
> το public κλειδί σου έχει key id 8AD99BE2.  Θα πρέπει να δεις κάτι σαν:
>
> pub  1024D/8AD99BE2 2008/11/18
> uid Nikos Alexandris (vertical) <nikos.alexand...@uranus.uni-freiburg.de>
>
> Δες αν συνοδεύεται από το αντίστοιχο ιδιωτικό κλειδί:
>
> gpg --list-secret-keys 8AD99BE2
>
> έχω την εντύπωση από αυτά που γράφεις (και το μήνυμα) ότι έχεις κάνει
> import μόνο το public key, οπότε δεν μπορείς να κάνεις και πολλά
> πράγματα με αυτό. Χρειάζεσαι οπωσδήποτε το ιδιωτικό.

Πολύ σωστά (όλα)! Το ιδιωτικό λείπει
(--> response= gpg: error reading key: secret key not available)

Σ' ευχαριστώ για το χρόνο σου Μανώλη. Θα προσπαθήσω να το ακυρώσω... αν
γίνεται;;

Έπειτα θα δημιουργήσω ένα νέο κλειδί. Αν έχεις να προτείνεις κάτι
καλύτερο με ενδιαφέρει ;-)

Να σημειώσω ότι τις τελευταίες εβδομάδες πολλά παλιά και ενοχλητικά
μηνύματα-αλυσίδες κάνουν τον κύκλο τους ξανά. Μηνύματα παραπλανητικά,
χωρίς αναφορά στην πηγή, δίχως ψηφιακή υπογραφή. Μόνο διαφημιστικές
εταιρείες και ηλεκτρονικό φακέλωμα εξυπηρετούν. [1]

Όσοι διαβάζετε το νήμα αυτό, κάντε ένα καλό στη κοινότητα και στον εαυτό
σας: δημιουργήστε και χρησιμοποιήστε ψηφιακά κλειδιά/ υπογραφές. Αν δεν
κάνω λάθος, στην παρούσα κατάσταση (=διαδικτυαό χάος) μόνο χρήσιμα
μπορεί να είναι τα κλειδιά.

Φιλικά, Νίκος
---

[1] Δεν αναφέρω και εγώ πηγές εδώ ;-p. Έχω γράψει στους φίλους μου και
σε αρκετούς γνωστούς πολλές φορές για το ζήτημα. Μια αναζήτηση στο
διαδίκτυο όμως θα πείσει. Είναι όμως κάτι που θέλει προσωπική
προσπάθεια.