Γεια σας φίλοι μου μετά απο πάρα πολύ καιρό.

Το διδακτορικό τρέχει και εγώ μαζί του. Έχω ένα πρόβλημα με τις
γραματοσειρές. Βασικά θέλω να στείλω μια δημοσίευση στο PLoS Genetics
http://www.plosgenetics.org/static/figureGuidelines.action

Οι περισσότερες εικόνες που έχω είναι διαγράμματα φτιαγμένα με τιν R. Το
πρόβλημα είναι ότι το περιοδικό απαιτεί οι φωτογραφίες να έχουν Arial 12
και να έιναι .eps.

Default fonts είναι Helvetica 12 στην R, που δεν είναι αποδεκτό απο το
περιοδικό.

καμιά ιδέα

παύλος