Babis M. wrote:

> Τελικά μάλλον υπάρχει πρόβλημα με τον BIND στο μηχάνημα που το
> κοιτάω αυτή τη στιγμή(Jaunty Jackalope 9.04) διότι σε ένα άλλο
> μηχάνημα(Hardy 8.04) μου δημιουργεί κανονικά ένα αρχείο
> named_dump.db(/var/cache/bind)

Κατά τα φαινόμενα λοιπόν είναι κάποια διαφορά μεταξύ Jaunty και Hardy
(εγώ Hardy τρέχω σε όλα τα μηχανήματα με BIND9 που έχω πρόσβαση). Κάνε
ένα find /var -name named_dump.db και αν δε βρει τίποτα κοίτα και στο
τρέχον directory. Αν όλα αποτύχουν, ψάξε στις ρυθμίσεις του BIND9
(υποθέτω /etc/bind/...) για κάποια γραμμή που μοιάζει έτσι:

dump-file “path_name”;

Φιλικά,
Απόλλων