Στις 13 Ιούλιος 2009 1:27 μμ, ο χρήστης nikos roussos
<ni...@autoverse.net>έγραψε:

> όσο αναφορά το site και την μη υποστήριξη του linux, έχει ήδη γίνει μια
> επικοινωνία με τους υπεύθυνους από πλευράς hellug και περιμένουμε νεότερα.
>
> το "πρόβλημα" αυτό είχε διορθωθεί παλιότερα, πάλι κατόπιν επικοινωνίας,
> αλλά
> τους τελευταίους μήνες επανήλθαν τα σχετικά μηνύματα στο site. το
> πιθανότερο
> είναι πως έγινε revert το site σε κάποιο παλιότερο backup και δεν το
> προσέξαν.
>
> όταν έχουμε νεότερα θα ενημερώσουμε.
>

> --
> nikos roussos
> [...]
Καλό είναι να κάνουν και μια προσθήκη ότι η αναπαραγωγή μπορεί να γίνει σε
πλατφόρμα linux με χρήση του mozilla-vlc-plugin.
Σε μια δοκιμή που έκανα παίζει άριστα πλην των controls που δεν υπάρχουν στο
vlc plugin.

Επίσης, έπρεπε να κάνω μια μικρή προσθήκη στο pluginreg.dat του προφίλ που
χρησιμοποιώ στον firefox ώστε να μπορεί για πιάσει ο vlc το
"application/x-ms-wmp".
Λεπτομέρειες:
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=44&t=5935#p58475