Avgi Kyriazi wrote:

> Καλησπέρα στη λίστα.
> Πήρα ένα Asus Eee PC  με Linux και μετά από το update που έκανα στο BIOS
> σβήνει όταν προσπαθώ να κάνω τα πιο απλά πράγματα. Σκέφτομαι να αλλάξω
> τελέιως το λειτουργικό του και να βάλω ένα από τα εναλλακτικά, όπως το
> eeexubuntu, το GOS ή το Puppeee.

Εγω γενικα στα netbooks χρησιμοποιω ακριβως τις ιδιες διανομες που
χρησιμοποιω και στα υπολοιπα. Απεφυγε τις μικρες custom διανομες οταν
εχεις να κανεις με ενα υπολογιστη γενικης χρησης, γιατι τελικα
περισσοτερα προβληματα θα σου δημιουργησουν παρα θα σου λυσουν.

Μια κανονικη διανομη μπορει παντα να παραμετροποιηθει αρκετα ωστε να
καλυψει τις αναγκες σου και σε ενα συστημα με οχι και τοσο πολλους
πορους οσους εχουμε συνηθισει νσ θεωρουμε δεδομενους. Εμενα ενα φρεσκο
debian π.χ. μου πιανει γυρω στα 5GB με ο,τι χρειαζομαι για να δουλεψω -
περισσοτερα απο οσα εχουν ολα τα καινουρια notebooks, ακομα και τα
SSD-based.