2009/8/6 Simos Xenitellis <simos.li...@googlemail.com>

>  β. Στο Ελλάντα έχουμε το φαινόμενο, όταν αγοράσεις υπολογιστή και
> αρνηθείς την άδεια των Windows, να παίρνεις κάποια χρήματα και να σου
> κόβουν την εγγύηση. Αυτή είναι ελληνική πρωτοτυπία ;-( και πρέπει να
> το δούμε έτσι.
> Για παράδειγμα, για Acer,
> http://sinakstories.blogspot.com/2009/01/windows.html
> Θα με ενδιέφερε να γράψω για αυτό για να γίνει γνωστή η Acer Hellas
> και εκτός Ελλάδας.
> Έχει κάποιος περισσότερη εμπειρία με την Acer;
>
> Έριξα μια ματιά στο σύνδεσμο, αλλά αυτό που αναφέρει είναι ότι παύει να
ισχύει η υποστήριξη λογισμικού. Αυτό δε μου φαίνεται και τόσο παράλογο,
εφόσον δεν θα έχεις αγοράσει λογισμικό από αυτούς. Δεν μπορείς δηλαδή να
περιμένεις υποστήριξη για Ubuntu, puppy, suse, gentoo ή όποια διανομή
αποφάσισες να βάλεις εσύ. Παίζει όμως ρόλο και η όλη αντιμετώπιση. Αν τους
πάρεις τηλ και σου πουν απευθείας "αφού δεν έχετε windows δεν μπορώ να βρω
τι έχει ο υπολογιστής σας", αυτό είναι άσχημο. Αν σου πουν "δεν
υποστηρίζουμε τη συγκεκριμένη διανομή, αλλά για να προσπαθήσουμε να βρούμε
το πρόβλημα", εγώ προσωπικά δεν θα είχα παράπονο.

Τζένη