Παιδιά για σας και καλώς σας βρήκα.
Παρ' ότι έχω προσπαθήσει αρκετες φορες να ασχοληθώ με το linux, δεν μπορώ να
πω οτι τα έχω καταφέρει με επιτυχία. Ο λόγος της εγγραφής μου στην λίστα
είναι το Asterisk σε Ubuntu και το Asterisknow σαν Stand - alone. Το
προβλημα μου δεν είναι στην εγκατασταση των εφαρμογών αλλα στην εγκατάσταση
των καρτών και συγκεκριμένα στις OpenVox B100P και OpenVox A1200P0800. Οταν
εγκαθιστώ την πρώτη βάση των οδηγιών
http://allvoip.gr/files/manuals/Integration_Bx00P_with_mISDN.pdf μου βγάζει
2 Errors κατά το "make" στο βήμα 3, που μάλλον οφείλονται στο οτι λείπει το
αρχείο του κώδικα απο το misdn-mqueue.tar.gz. Θα ήθελα την βοήθεια σας αν
είναι εύκολο.

Ευχαριστώ
Γιάννης