Στις 30-08-2009, ημέρα Κυρ, και ώρα 22:33 +0300, ο/η Dimitrios Politis
έγραψε:
> Καλησπέρα παιδιά.
> Εννοούσα όχι να φτιάξουμε live usb αλλά κανονικά να τρέχει το ubuntu
> (δηλαδή να γίνεται εγκατάσταση προγραμμάτων και να λειτουργούν μετά
> απο reboot κτλ.)
> Αυτό συμβαίνει με τους τρόπους που μου αναφέρατε;

εκκίνησης υπάρχει μια εφαρμογή που κάνει αυτά που θες.
Σε 10 λεπτά μπορείς να έχεις φτιάξει ένα USB και να το δεις...
Έχει μια επιλογή για το πόσο χώρο να διαθέσει για δικά σου έγγραφα. Αν
αυτόν τον χώρο τον αφήσεις αρκετά μεγάλο, τότε θα χωράει να προσθέσεις
και αρκετά προγράμματα.
Είναι ένα ανάμεικτο, κάτι σαν live usb μαζί με αποθήκευση.

Επίσης γίνεται να κάνεις κανονική εγκατάσταση σε USB stick όπως θα
έκανες σε σκληρό δίσκο. Θα πρέπει να το φορμάρεις σε ext3 σ' αυτήν την
περίπτωση.
Γίνεται μάλιστα π.χ. σε ένα USB stick των 8 Gb να το χωρίσεις σε
partitions, και να έχεις (πάλι π.χ.) πρώτο 1 Gb FAT32 για να το βλέπουν
τα Windows, και δεύτερο 7 Gb ext3 primary ΚΑΙ active (boot) partition
για το Linux (η συγκεκριμένη σειρά παίζει ρόλο, τα Windows βλέπουν μόνο
το πρώτο partition).
Σ' αυτήν όμως την περίπτωση χάνεις το casper, το ειδικό πρόγραμμα που
τρέχει πίσω από τα Live CD, και έτσι και παραπάνω χώρο θα χρειάζεσαι
(δεν θα είναι συμπιεσμένα τα αρχεία) αλλά και το υλικό θα το "θυμάται"
αντί να το ξαναβρίσκει εξ' αρχής κάθε φορά (δηλαδή αν αλλάξεις 5 PC θα
έχεις φτάσει στην eth5 - κατά τα άλλα όμως θα παίζει ΟΚ).

Οι δοκιμές δεν κοστίζουν τίποτα. Σε 10 λεπτά μπορείς να δοκιμάσεις την
πρώτη μέθοδο, σε άλλα 30 και τη δεύτερη και να συγκρίνεις. :-)