Λυκούργο -και λοιποί ενδιαφερόμενοι- μπορείτε να μπείτε κάποια στιγμή
στο irc, στο κανάλι #ubuntu-gr για να τα συζητήσουμε από κοντά και με
άλλα μέλη που έχουν πιο πολύ εμπειρία με wikis?
Αν δεν έχετε πρόχειρο irc client, μπορείτε και μέσω browser από:
  http://ubuntu-gr.org/webchat

Π.χ. εγώ θα πρότεινα το εξής namespace:
  http://wiki.ubuntu-gr.org/Γυμνάσιο/kturtle/Σελίδα
με ελληνικά ονόματα ώστε να έρχονται και πρώτα σε σχετικές αναζητήσεις
στο google.

Στο μεταξύ το ψάχνω λίγο για το πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα
categories ώστε να φαίνονται αυτόματα τα ευρετήρια για τις υποσελίδες...

Άλκης

Στις 01-09-2009, ημέρα Τρι, και ώρα 02:46 +0300, ο/η Lycourgus
Papageorgiou έγραψε: