Savvas Radevic wrote:
> [...]

Nikos Alexandris:

Nick Demou:
> έχω δουλέψει ΛΙΓΟ το νέο interface. Σίγουρα έχω δει κινήσεις και έχω
> κάνει εμβάσματα επιτυχώς - δεν ξέρω για τα υπόλοιπα.

Εγώ ούτε αυτά δεν μπόρεσα να κάνω.

> Δυστυχώς όμως παίρνει βραβείο άθλιου user interface. Τους έχω
> ενημερώσει με email μιας και έχουν δείξει ότι δίνουν σημασία στις
> παρατηρήσεις αρκεί να είναι ευγενικές και επίμονες [1]

Αναμφισβήτητα επιδέχεται πολλές βελτιώσεις.

> [...]
> # σελίδες και λειτουργίες παραβαίνουν βασικούς κανόνες σχεδίασης ιστοσελίδων
> # (βλέπε π.χ. στο Top Ten Web Design Mistakes του "the guru of Web
> page usability"
> # Jakob Nielsen). Αν θέλετε περισσότερες συμβουλές στο θέμα αυτό επικοινωνήστε
> # μαζί μου και θα προσπαθήσω να βοηθήσω στο βαθμό που μου επιτρέπει ο
> # ελεύθερος χρόνος μου.
>
> και μέχρι στιγμής έχουν απαντήσει με ένα email του τύπου "ευχαριστούμε
> για τις παρατηρήσεις μην διστάσετε να επικοινωνήσετε και για οτιδήποτε

Πάντα έτσι απαντάνε. Ακόμη και αν δεν είναι κανείς ευγενικός μαζί
τους :-). Είναι η πολιτική που ακολουθούν και καλά κάνουν. Πέρα απ' τα
τυπικά όμως ας ελπίσουμε ότι πραγματικά είναι ανοιχτοί σε προτάσεις
βελτίωσης.

Ευχαριστώ για την προσπάθεια.
Νίκος