Στις 10/10/2009, ημέρα Σάββατο και ώρα 16:55 ο/η Manolis Kiagias έγραψε:

> Μια και έτρεξα το recovery, μπορώ να πω ναι.
> Το πρώτο πράγμα που κάνει είναι mkfs... αν δεν το αφήσεις να τελειώσει
> το grub δεν έχει καμιά ελπίδα.

Κρίμα... Αν το thread είχε ξεκινήσει μερικές μέρες νωρίτερα, θα το 'χαμε σώσει
το μηχανάκι... Πάντως, απ' ότι μου είπαν, κατάφερε να συμπληρώσει 30 ολόκληρα
λεπτά ζωής στα χέρια του πιτσιρικά :)

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-hellug.html