2009/10/16 Simos Xenitellis <simos.li...@googlemail.com>:
> [...]
>
> Αυτό είναι το συμπέρασμα που βλέπω από το κείμενο/διευκρίνιση εγκυκλίου.

Παιδιά να επισημάνω ένα σημείο που δεν βλέπω να το έχει προσέξει
κανείς: το εν λόγο κείμενο αποτελεί οδηγία ΕΝΟΣ σχολικού συμβούλου [1]
προς ΜΙΑ περιφέρεια. Δυστυχώς δεν είναι ακόμα επίσημη θέση του
υπουργείου. Τι σημαίνει αυτό κατά την εντελώς προσωπική μου άποψη:

<< Να 'νε καλά ο άνθρωπος που βλέπει λίγο πιο μακριά από τους άλλους
και ας μην τον βάλουμε στο στόχαστρο κάποιου λιγότερο έξυπνου
προϊστάμενου του. Οπότε μην κάνετε πολύ ντόρο και δημοσιότητα για
_αυτό_ το χαρτί. >>

Αυτά και ένα "ευχαριστώ" προς όλους όσους ασχολούνται με το κειμενάκι
απάντηση προς την διαφήμιση της Microsoft. Μπορεί να είναι μια σταγόνα
στον ωκεανό, μπορεί να έχει λαθάκια αλλά έτσι είναι κάθε ΕΛ/ΛΑΚ
προσπάθεια. Ευτυχώς για εμάς μαζεύονται πολλές "σταγόνες" και με τον
καιρό γίνεται καλό debuging. Να 'στε καλά και λίγο σκληρόπετσοι στις
κρητικές.