Στις Τετ 28 Οκτ 2009 23:18:07 Manolis Kiagias γράψατε:

> Μόλις έκανα μερικές μικρές διορθώσεις, το κείμενο γενικά είναι μια χαρά!

Είμαι της γνώμης να έχουμε μια έτοιμη ανακοίνωση ώστε να την ανεβάσουμε στην
κεντρική σελλίδα με το που βγει η διανομή αύριο.
Αν είναι να ανεβάσουμε αυτό το κείμενο καλό είναι να προσθέσουμε και μερικές
φωτογραφίες από την διανομή και να αναφέρουμε λεπτομερώς τις αλλαγές που έχουν
γίνει στις κυριότερες εκδόσεις δλδ Ubuntu, Kubuntu, Xubuntu.