*Τελικά το event είναι ανοιχτό προς όλους.

*cyberpython wrote:
Ρώτησα τα παιδιά που διοργανώνουν το event αν η πρόσβαση είναι ελεύθερη σε όλους - απάντηση εδώ:
http://foss.aueb.gr/forum/viewtopic.php?f=25&t=82

arpi από foss.aueb.gr έγραψε:
"Εννοείται λέω εγώ τώρα.., αλλά τυπικά δεν ξέρω. Τυπικά, δηλαδή τι
ισχύει με το πανεπιστήμιο, εγώ λέω ελάτε και βλέπουμε. Δηλαδή ελάτε
σίγουρα."

cyberpython wrote:
Βασικά, νομίζω οτι δεν είναι ανοιχτό προς όλους το συγκεκριμένο event, αφού τα εργαστήρια (CSLab I & II) της σχολής μας προορίζονται αποκλειστικά για χρήση από φοιτητές του τμήματος Πληροφορικής του ΟΠΑ - αυτός είναι και ο λόγος που δεν έκανα αντίστοιχο post στο forum του ubuntu-gr. (Βέβαια μπορεί και να κάνω λάθος και να έχουν πάρει σχετική άδεια τα παιδιά - νομίζω οτι κάποιοι είναι και administrators του συγκεκριμένου εργαστηρίου.)

spiros wrote:
To είδα να το αναφέρουν στο insomnia forum και νομίζω καλό είναι να το αναφέρω και εδώ. Βάζω την ανακοίνωση τους για το event

http://foss.aueb.gr/forum/viewtopic.php?f=25&t=82

Η ομάδα Ελεύθερου Λογισμικού και Λογισμικού Ανοιχτού Κώδικα (ΕΛ/ΛΑΚ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σας καλεί στη πρώτη της (χειμερινή) συγκέντρωση για φέτος με θέμα "Εισαγωγή στο Linux" που θα γίνει το ερχόμενο Σάββατο (31 Οκτωβρίου) στο CsLab2 ( Δεριγνύ 3ος όροφος) , ώρα 12.00-14.30.

Θα συζητηθούν θέματα όπως:

* Ιστορία του Linux (Unix, Torvalds, BSD, Minix), το GNU/GPL, ο πυρήνας και το Userland * Why do you want linux ? (ταχύτητα, ευελιξία, επιλογές, customization, development) * Τελικά υπάρχει κέρδος ? και ποίο είναι αυτό ? Τι σημαίνει να είναι κάτι ανοιχτό και ελεύθερο ? * Δομή και το σύστημα αρχείων του Linux. Παραδείγματα χρήσης και κατάτμησης
    * Χρήστες, Root, Groups, θέματα ασφάλειας και Ιεραρχία
    * Εγκατάσταση του Ubuntu Karmic Koala (GNOME DE)
    * Εξοικείωση με το γραφικό περιβάλλον GNOME
    * Τί είναι PMS και γιατί το θέλουμε ?
* Ενημερώσεις, Updates, Upgrades, Dist-Update, Installs, Uninstalls, Search
    * Παραδείγματα προγραμμάτων (Java IDE, HelloWorld.c, etc)
    * Παρουσίαση του Network Manager με σύνδεση στο AUEB Wireless
    * Πού είναι τα αρχεία μας ? Τι πειράζουμε και τι όχι ?
* Αντιστοιχία λογικής και προγραμμάτων με Windows, (My Documents/home, Program Files/bin, C:\Windows/root, OpenOffice/Word, IDE's, Clever Editors, etc) * Επικοινωνία με ntfs/windows partitions και κοινά αρχεία (ntfs-3g, sync, win-etx3-drv)

Σας περιμένουμε όλους!

:arrow: Θα ακολουθήσει φαγητό σε κοντινό σουβλατζίδικο :!: