Εγκατέστησα το ubuntu 9.10 στο παλιό λαπτοπ μου (compaq presario 1510ea) και πραγματικά πετάει...ειδικά το moovida είναι πολύ καλό...αλλά έχω πρόβλημα με το tv-out! Η κάρτα γραφικών είναι μια ati radeon mobility 7500 και από όσο έψαξα είδα ότι ατύχησα που έχει ΑΤΙ! Υπάρχει κάπου οδηγός βήμα-βήμα για να ενεργοποιήσω το tv-out της κάρτας χωρίς να καταστρέψω την εγκατάσταση του ubuntu;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων, Παναγιώτης Ντζαμίλης
-- Ubuntu-gr mailing list [email protected] If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose unsubscribe: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

