On Tue, 2009-11-17 at 16:41 +0200, Alkis Georgopoulos wrote:
> Στις 17-11-2009, ημέρα Τρι, και ώρα 14:44 +0100, ο/η Νίκος Αλεξανδρής
> έγραψε:

> Δεν είναι περίεργο το να μην υπάρχει το xorg.conf, από τότε που το xorg
> βασίζεται στο hal χρησιμοποιείται μόνο όταν υπάρχει πρόβλημα όπως τώρα.
>

> Δεν ξεκινάει και βγάζει κάποιο σφάλμα; Ή βγάζει μαύρη οθόνη; Έχει
> διαφορά, αν βγάζει μαύρη οθόνη τότε σημαίνει ότι η ανάλυση είναι πολύ
> υψηλή για το laptop (π.χ. τα 75 Hz θα του έπεσαν πολλά, κι άρα θα θέλει
> VertRefresh 60 σκέτο).

Άλκη,

το περιέγραψα με λεπτομέρεια στο πρώτο μου μήνυμα:

  "Όταν το δημιουργώ (=xorg.conf) και προσθέτω σχετικές οδηγίες όπως
φαίνονται σε μηνύματα σε αγγλόφωνο και γερμανόφωνο φόρουμ [...][...] δεν
ξεκινάει το Gnome (μετά από επανεκκίνηση, εκκίνηση ή απλά logout) αλλά
σε στέλνει κατευθείαν στην κονσόλα."

Boot-άρει δηλαδή κανονικά αλλά...