From: Apollon Koutlidis <apol...@planewalk.net>
To: Nick Demou <nde...@gmail.com>
Cc: Konstantinos Alexakis <mr_k_...@yahoo.com>; ubuntu-gr@lists.ubuntu.com
Sent: Fri, December 4, 2009 12:27:12 PM
Subject: Re: Asrock ION 330 HT

On 04/12/09 09:50, Nick Demou wrote:

> μετά από πολλούς μήνες με PC στο σαλόνι κατέληξα ότι παρόλο που 2
> δωμάτια δίπλα είναι ο ΗΥ του γραφείου, προτιμώ μια κανονική έκδοση
> ubuntu και ένα media center apllication που το τρέχω όποτε το θέλω
> (στην περίπτωση μου το elisa το οποίο τώρα λέγεται κάπως αλλιώς αλλά
> μου διαφεύγει).

Moovida το λέμε τώρα ;)

> Ο λόγος είναι πως αν είσαι χρόνια χρήστης ΗΥ θες συχνά την ευελιξία
> και τη δύναμη ενός κανονικού λειτουργικού. Ο 5χρονος γιος μου ξέρει να
> κάνει κλικ στο elisa και να έχει ένα απλό περιβάλλον. Το ίδιο κι εγώ
> όταν θέλω απλά να δείξω σε έναν φίλο της φωτό από τις διακοπές.
>
> Μια συμβουλή μόνο: ΑΝ βάλεις κανονική διανομή και συνεπώς θες ασύρματο
> πληκτρολόγιο / ποντίκι πρόσεξε τις εμβέλειες τους. Είναι συχνά μικρές
> για ένα σαλόνι.

Viva la lirc! Με έναν serial infrared receiver, lircd, irexec και irxevent έχω
όλα τα βασικά καλούδια ευκόλως προσβάσιμα. Για τα υπόλοιπα, VNC. Χρειάζομαι 2
χειριστήρια δυστυχώς, ένα για τη μεγάλη οθόνη και ένα για το PC - στο πρόγραμμα
είναι ένας transceiver για να απαλλαχτώ από την ανάγκη του πρώτου.

Α.