τελικά ήταν πολύ πιο απλό... :-( απλά ήθελε reset το modem (βάλε-βγάλε το
ρεύμα)...

ίσως κάτι παίζει με τον provider και τις mac address. αν και καλά συνδεθεί
ένα mac address να μην αφήνει άλλο μέχρι να γίνει reset...

εμ πάσει περιπτώση, τέλος καλό όλα καλά, ευχαριστώ όσους ασχοληθήκανε και
συγνώμη για την αναστάτωση.