Αγαπητοί φίλοι,

Προσπαθώντας να εγκαταστήσω το σαρωτή μου hp2400 για να μπορώ να σκαννάρω από
το xsane κατέστρεψα το πιο πάνω αρχείο. Και αυτό λόγω απειρίας στη χρήση της
εντολής "vi"από το τερματικό, και γιατί δεν σκέφτηκα να κάνω πρώτα ένα
αντίγραφο του αρχείου πριν το "σκαλίσω"

Συγκεκριμένα χρησιμοποιώ το Ubuntu 9.10. Κατέβασα τον driver για το scanner
hp2400 που είναι για Linux από το "www.elcot.in". Ακολούθησα τις οδηγίες για
εγκατάσταση αποσυμπιέζοντας το αρχείο (όχι στην επιφάνεια εργασίας γιατί εκεί
δεν μου έδινε πρόσβαση το τερματικό, αλλά σε άλλο φάκελο) και έφτασα στην
εντολή: "vi /etc/sane.d/dll.conf" με την οδηγία να πατήσω το πλήκτρο "insert"
και στη συνέχεια να αλλάξω τη γραμμή #hp5400 σε hp2400.

Στην προσπάθεια μου να μετακινήσω τον κέρσορα στη συγκεκριμένη γραμμή πάτησα το
βελάκι προς τα πάνω. Έτσι τροποποίησα το αρχείο όχι σύμφωνα με τις οδηγίες. Στη
συνέχεια προσπάθησα να κάνω απεγκατάσταση του xsane για να διαγραφεί και
εγκατάσταση ξανά για να επανέλθει. Αλλά οι προσπάθειες ήταν μάταιες. Δοκίμασα
να το ψάξω στο Internet αλλά δεν μπόρεσα να βρω το αρχείο.

Σκέφτηκα αφού κάνω απεγκατάσταση του xsane να διαγράψω όλο το φάκελο
"/vi/etc/sane.d" και να ξανακάνω εγκατάσταση του xsane, αλλά φοβήθηκα μην κάνω
καμιά μεγαλύτερη ζημιά, και έτσι αποφάσισα να ζητήσω βοήθεια.

Πως μπορώ να ξανακατεβάσω ή να επαναφέρω το αρχείο dll.conf του xsane για χρήση
στο Ubuntu 9.10?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου