2010/4/11 Diakogiannis Alexius Dionysius <alexius.dionys...@diakogiannis.com>:

> [...]
> κανέναν μέσα με το ζόρι? Δε σεβαστήκατε ποτε την επιθυμία κάποιου? Να
> Θυμίσω το περιστατικό του χρήστη που διαγράφτηκε απο το forum πριν κανα
> χρόνο και διαμαρτυρήθηκε μέσα από τη λίστα και όλοι μα όλοι θεώρησαν ότι
> δεν μπορεί να του απαγορευτεί αυτό? Η λίστα λειτουργεί με άκρως
> "αριστερη" ιδεολογία, δεν ξέρω αν σκόπιμα ή τυχαία, και τιμή της και
> καμάρι της!
>
> Δεν παραθέτω τα υπόλοιπα μηνύματα που άλλαξα με τη κυρία (που σημείωση
> έλαβα εγώ απο εκείνη και απάντησα) γιατι δε θεωρώ ότι έχει νόημα εκτός

Μέχρι στιγμής γνωρίζαμε ότι έστειλες ένα αγενές και προσβλητικό γράμμα
στη λίστα, ως απάντηση σε (πρώην;) μέλος του Ubuntu-gr. Από τα
παραπάνω διαπιστώνουμε ότι υπήρξε ανταπάντηση, και νέα απάντηση από
την πλευρά σου.
Για το ύφος της νέας απάντησης που έδωσες στο μέλος μπορώ να υποθέσω ότι
ήταν ίδιο με το αρχικό σου γράμμα.

Το όλο ζήτημα είχε κλείσει στην πράξη από την αρχή, με την απάντηση που έδωσα
στο https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-gr/2010-April/010417.html
και είναι η επίσημη απάντηση της κοινότητας Ubuntu-gr.

Μετά από μια ολόκληρη μέρα, και ενώ είχες τη δυνατότητα να διαβάσεις
την απάντησή μου και να κλείσει το ζήτημα, επέλεξες να στείλεις ένα
αγενές και προσβλητικό γράμμα
σε μέλος της κοινότητάς μας.

Απάντησα στο αγενές και προσβλητικό σου γράμμα. Η απάντηση που είχες
δώσει ήταν προσβλητική. Μπορεί να είναι κάποιος προσβλητικός αν και
«πιστεύει ότι έχει δίκιο;». Η απάντηση είναι όχι.

Ακόμα, μέρος της απάντησής μου είναι ότι ο καθένας από εμάς μπορεί να
μη γνωρίζει κάτι και είναι φυσιολογικό. Στην υπογραφή σου αναφέρεις
ότι είσαι επαγγελματίας στην πληροφορική, και ωστόσο αφιερώνεις τα
επόμενά σου γράμματα μόνο για να αποδείξεις ότι δεν έκανες λάθος. Σε
κάτι σαν το top-posting.

> Υ.Γ. Προτείνω τη συνάντηση όλων μας στο FossComm και βάζω το πρώτο γύρο
> από τις μπύρες.

Άλλοι το δοκίμασαν αυτό με σουβλάκια και δε δούλεψε. Δεν πιστεύω ότι
αυτός είναι ο σωστός τρόπος επίλυσης προβλημάτων.

Ήσουν αγενής και προσβλητικός. Δεν υπάρχει δικαιολογία που να
επιτρέπει κάποιον να είναι αγενής και προσβλητικός. Είχες την ευκαιρία
να επανορθώσεις και δεν το έκανες.

Είσαι εκτός κοινότητας Ubuntu-gr.

A. Because it breaks the logical sequence of discussion
Q. Why is top posting bad?