Αγαπητοί φίλοι,

Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα, μικρό βέβαια, αλλά ενοχλητικό.

Κάνοντας αντιγραφή ενός CD δεδομένων, όταν πάω να το «τρέξω» από τον περιηγητή
αρχείων, το σύστημά μου δεν βλέπει το CD που αντιγράφηκε. Αντίθετα βλέπει
αρχικό CD. Ο υπολογιστής μου αρνείται να διαβάσει το αντίγραφο, που έκανε
αυτός, ακόμα και μετά από επανεκκίνηση. Έχω δοκιμάσει να κάνω καινούργιο
αντίγραφο, χρησιμοποιώντας σαν αρχικό CD αυτό που ήταν το πρώτο αντίγραφο, όχι
το αρχικό αλλά και πάλι το Brasero αρνείται να αναγνωρίσει την ύπαρξη CD στο CD
drive.

Όταν ξεκινήσω τον υπολογιστή στα Windows, αυτά διαβάζουν μια χαρά το αντίγραφο
χωρίς κανένα πρόβλημα.

Υπάρχει καμιά εξήγηση; Πως λύνεται το πρόβλημα; Θέλω να διαβάσω από τον
περιηγητή αρχείων το αντίγραφο έτσι που να επιβεβαιώσω ότι έγινε σωστά. Πρέπει
δηλαδή να αναγκάζομαι να ξεκινώ τον υπολογιστή στα Windows;

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam);   Το Yahoo! Mail διαθέτει την
καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
http://mail.yahoo.gr