On 16/04/2010 11:28 πμ, Jennie Petoumenou wrote:

> βασικών εφαρμογών.

> offtopic: Ωστόσο, είναι επιλογή του gnome να χρησιμοποιεί "προβολή εγγράφων"
> αντί για evince, "προβολή εικόνων" αντί για eog.
> Τζένη
> -------------- next part --------------
> An HTML attachment was scrubbed...

Όπως αντιλαμβάνομαι εγώ τα πράγματα, το ρεζουμέ της συζήτησης είναι το εξής:

1. Η πολιτική του GNOME για τις καταχωρήσεις στο μενού «Εφαρμογές» είναι
αυτή που αναφέρεται στο
http://library.gnome.org/devel/hig-book/stable/desktop-application-menu.html.el

2. Η πολιτική του Ubuntu δεν ξέρω αν αναφέρεται κάπου με εξίσου ρητό
τρόπο, κρίνοντας όμως από τα μενού στην εγκατάσταση του περιβάλλοντος
επιφάνειας εργασίας στα Αγγλικά, ακολουθεί το GNOME. Σε αντίθετη
περίπτωση, ας παρατεθεί κάποιος σύνδεσμος προς ενημέρωση.

3. Η πρόταση για αναφορά μόνο του περιγραφικού ονόματος της λειτουργίας
κάθε εφαρμογής, χωρίς το κανονικό της όνομα, αντιμετωπίστηκε κατά
πλειοψηφία με επιφυλάξεις, ωστόσο εφαρμόστηκε, χωρίς κάποια διαδικασία
αξιολόγησης της πρότασης.

Από τα πιο πάνω, εγείρονται δύο θέματα προς συζήτηση:

Α. Κατά πόσο ακολουθούμε τις κατευθυντήριες γραμμές που ορίζονται σε ένα
upstream έργο, τόσο στο ίδιο το έργο όσο και στις διανομές που το
υιοθετούν, και

Β. Με ποιο τρόπο λαμβάνονται οι αποφάσεις που αφορούν το σύνολο της
διανομής.

Μάριος Ζηντίλης