Φίλοι της λίστας,

> θέλω να μοιραστώ μαζί σας ένα μικρό παράπονο και μερικά σχόλια σχετικά με
> την
> επιστολή - προσπάθεια για προώθηση του ΕΛ/ΛΑΚ.
>

> Θα προτιμούσα να έχω ενημερωθεί για την εν λόγω επιστολή πριν αυτή λάβει
> την
> τελική της μορφή ώστε να έχω τη δυνατότητα να είμαι άμεσα συνδρομητής στη
> διαμόρφωσή της. Άλλωστε, φαίνεται ότι είναι κίνηση των μελών της ελληνικής
> κοινότητας ubuntu στην οποία και (αυτο-)κατατάσσομαι. Αν υπήρχε κάποιο
> κάλεσμα
> το οποίο και δεν διάβασα στη λίστα, συμπαθάτε, μου διέφυγε.

 Ήταν πράγματι σφάλμα, των μελών της κοινότητας
που δραστηριοποιούνται στο φόρουμ,
η ελλιπής ενημέρωση, για την συγκεκριμένη δράση.
Είναι όμως γεγονός, ότι μεγάλο μέρος των νεότερων χρηστών του ubuntu,
δεν παρακολουθεί τις λίστες και πολλές φορές,
αγνοεί την ύπαρξη τους και τον τρόπο λειτουργίας τους.

Μπορείτε να παρακολουθείτε τα τεκταινόμενα στο φόρουμ,
με ένα καθημερινό email
http://feedburner.google.com/fb/a/mailverify?uri=forum-ubuntu-gr-lite

Η συγκεκριμένη ενέργεια, ξεκίνησε από πρόταση νέου μέλους του φόρουμ
και εκφράζει όσους την έχουν συντάξει και όσους την υπογράψουν.

Δεν έχει η κοινότητα, συντεταγμένα όργανα για να την προώθηση ενεργειών,
εν ονόματι όλων των μελών της, και αυτό κατά την γνώμη μου είναι
καλό γιατί δημιουργεί την ανάγκη ανάλογων δράσεων εκ των ενόντων
και επιτρέπει έτσι να εκφραστούν και οι λιγότερο ενεργά εμπλεκόμενοι.

Ανεξάρτητα των όποιων επιφυλάξεων για το περιεχόμενο της επιστολής,
καλό θα ήταν να εκφράσουμε την υποστήριξη μας δημόσια, υπογράφοντας την,
γιατί είναι ένα μέσο να δηλώσουμε την δυναμική της κοινότητας.

Στέργιος Προσινικλής