Πρόκειται να πάρω ένα Sony Vaio... (και κατι κωδικοί που δεν θυμάμαι :)
με προεγκατεστημένα τα Windows 7 (δυστυχώς). Η αρχική μου σκέψη ήταν να
μην δεχθώ τους όρους χρήσης και να μπω στην ψυχοφθόρα διαδικασία της
επιστροφής χρημάτων.

Αλλά στη συνέχεια αποφάσισα να τα κρατήσω σε ένα μικρό χώρο στο δίσκο
(50G-100G) και στον υπόλοιπο χώρο να βάλω ubuntu, έχω και ένα καινούργιο
BlackBerry, ευκαιρία να έχω ένα μηχάνημα να το συγχρονίζω με τις
κανονικές του εφαρμογές...

Μια και είμαι αποκλειστικά ubuntu user και δεν έχω εμπειρία από dual
boot, partitions και τέτοια, έχω μερικές ερωτήσεις να κάνω.

Πιθανώς το μηχάνημα θα έρθει με προεγκατεστημένα τα Windows σε όλο το
χώρο του δίσκου. Τι κάνω σε αυτήν την περίπτωση; Πως μικραίνω το
partition για να ανοίξει χώρος για το ubuntu;

Υπάρχει κανένα θέμα με τον grub2 ή πρέπει να κάνω κανένα κόλπο για να
φορτώνω το ubuntu απ'τον boot loader των Windows; Και γενικά ποιά
διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω; Είμαι τελείως αρχάριος σε αυτόν τον
τομέα. Ευπρόσδεκτη κάθε βοήθεια.

Ευχαριστώ.

--
Manolis Christodoulou MD