Ευχαριστω παρα πολυ Μανωλη για την βοηθεια σου.

Σημερα ειδα το mail σου και πραγματικα χαρικα πολυ γιατι τελικα το
καταφερα. Μακαρι να το προσθεσουν σε μια απο τις επομενες εκδοσεις του
προγραμματος οχι γιατι ειναι δυσκολο να κανεις ενα sudo
apt-add-repository αλλα γιατι ειναι κατι πολυ μικρο αλλα ουσιαστικο.

Και παλι ευχαριστω.

--
Kostas Zigourakis