Τον τελευταίο καιρό αντιμετωπίζω "κολήματα": ασχέτως ποιά εφαρμογή ή
εφαρμογές εκτελώ εκείνη τη στιγμή, ο υπολογιστής "ακινητοποιείται"
χωρίς, όμως, να σβήνει το μόνιτορ.  Δεν μπορώ να πω ότι συμβαίνει
συχνά ("κολλάει" μια φορά στις εφτά-δέκα μέρες), αλλά συμβαίνει
αναπάντεχα με αποτέλεσμα να "χάνω" ώρες δουλειάς!  Προσπάθησα να
εντοπίσω το πρόβλημα μαντεύοντας τί εννοούν τα εκατοντάδες ή χιλιάδες
μηνύματα της "Παρακολούθησης αρχείων καταγραφών", αλλά ούτε είμαι σε
θέση να τα διαβάσω όλα ούτε ξέρω να τα ερμηνεύω (εντούτοις, τα
μηνύματα σφάλματος που εντόπισα είναι λίγα, δύο ή τρία, και αμφιβάλλω
αν είναι τόσο σοβαρά!).

Έχω 10.04 από αναβάθμιση σε 9.10 (στο οποίο, σημειωτέον, δεν
αντιμετώπιζα τέτοια προβλήματα) σε Intel Core 2 Duo, 2GB RAM, Intel
945GM/GMS με 128MB διαμοιραζόμενη μνήμη, έναν 500άρη σκληρό...

Μπορείτε να μου πείτε σε ποιά ενότητα των Καταγραφών να ψάξω ώστε να
εντοπίσω το πρόβλημα...;  Γενικότερα, υπάρχει τρόπος απλούστερος της
"Παρακολούθησης αρχείων καταγραφών" εντοπισμού "κολλημάτων" τέτοιας
έκτασης;

Ευχαριστώ!

Γ.Φ.