--- Στις Σάβ., 12/06/10, ο/η Savvas Radevic <vice...@gmail.com> έγραψε:

Από: Savvas Radevic <vice...@gmail.com>
Θέμα: Re: Αποτυχία εγκατάστασης Ubuntu 10.04
Προς: "Kostas Oikonomou" <kikono...@yahoo.gr>
Κοιν.: "Λίστα Ubuntu" <ubuntu-gr@lists.ubuntu.com>
Ημερομηνία: Σάββατο, 12 Ιούνιος 2010, 9:33

> Δοκίμασα το Life CD στο χώρο που είχα τον υπολογιστή, το οποίο δούλευε άψογα
> σαν δοκιμή. Μετά ξεκίνησα την εγκατάσταση και όταν έφθασα στο σημείο που
> πρέπει να δώσω όνομα και κωδικό "κολλούσε" το πληκτρολόγιο (πατώντας το k μια
> φορά γέμιζε όλη η γραμμή με το ίδιο γράμμα). Στις επόμενες επανεκκινήσεις
> μόλις φτάνω στην οθόνη για να δηλώσω γλώσσα (πρώτη οθόνη) το πληκτρολόγιο
> αλλά και το ποντίκι είναι συνήθως νεκρά (κάποιες φορές δουλεύανε για να
> κολλήσουν στο ίδιο σημείο του κωδικού ή δουλεύανε κανονικά για να κάνω δοκιμή
> του Ubuntu).

Είναι η πρώτη φορά που κάνεις εγκατάσταση Ubuntu στον υπολογιστή είτε
προσπαθείς να κάνεις upgrade μια ήδη υπάρχουσα εγκατάσταση;

Για το πληκτρολογιο και το ποντικι, ποια μαρκα και αριθμό μοντελου
χρησιμοποιείς;

Μήπως το πληκτρολόγιο και το ποντίκι είναι συνδεδεμένα μέσω USB;
Δοκίμασε να συνδέσεις άλλο πληκτρολόγιο ή/και ποντίκι μέσω PS/2
(συνήθως πράσινη εισδοχή για ποντίκι και μωβ για πληκτρολόγιο στο πίσω
μέρος του υπολογιστή):
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Ps-2-ports.jpg

Αν δεν υπάρχουν PS/2 εισδοχές, τότε δοκίμασε με άλλο usb mouse.

Στο συγκεκριμένο υπολογιστή είναι η πρώτη φορά που προσπαθώ να κάνω εγκατάσταση
του Ubuntu (σε άλλο υπολογιστή έχω κάνει εγκατάσταση χωρίς κανένα πρόβλημα). Σε
αυτόν τον υπολογιστή θέλω να κρατήσω και τα Windows XP για dual booting. Το
πληκτρολόγιο που χρησιμοποιώ είναι PS/2 μάρκας Maxball με τύπο Turbo-Xwing
KB-3001 R+ και το ποντίκι επίσης PS/2 μάρκας smart choice optical mouse.

Δοκίμασα να χρησιμοποιήσω το πληκτολόγιο και το ποντίκι από τον καλό μου
υπολογιστή αλλά αυτά είναι USB ασύρματα, τα οποία και δεν αναγνώρισε ο "παλιός"
υπολογιστής.