--- Στις Κυρ., 20/06/10, ο/η Savvas Radevic <vice...@gmail.com> έγραψε:

Από: Savvas Radevic <vice...@gmail.com>
Θέμα: Re: ΠΙθανό πρόβλημα με κάρτα γραφικών NVIDIA GeForce FX 5200
Προς: "Kostas Oikonomou" <kikono...@yahoo.gr>
Κοιν.: "Λίστα Ubuntu" <ubuntu-gr@lists.ubuntu.com>
Ημερομηνία: Κυριακή, 20 Ιούνιος 2010, 17:58

Το όλο θέμα είναι όντως κουραστικό για email. Προφανώς κάτι συμβαίνει όταν
προσπαθείς να ανακτήσεις το σύστημα. Πες μου τι ώρα (ώρα Ελλάδος υποθέτω)
μπορείς αύριο πρωί ή απόγευμα για να μπούμε μαζί IRC chat:

irc://irc.freenode.net/ubuntu-gr

είτε από webchat: http://webchat.freenode.net/?channels=ubuntu-gr

Το nickname μου είναι savvas συνήθως.

Επίσης, αν μπορείς μέχρι αύριο,  διάγραψε το ubuntu (προσεκτικά, μη διαγράψεις
το windows) και ξανακάνε καινούργια εγκατάσταση, χωρίς να πειράξεις τίποτα μετά
την εγκατάσταση, ούτε nvidia drivers να προσθέσεις, ακόμη και εαν σου το
προσφέρει, ούτε τίποτα.

Ορίστε το alternate install cd του ubuntu 32-bit:
http://releases.ubuntu.com/lucid/ubuntu-10.04-alternate-i386.iso

Κατέβασε το, κάψε το ξανά, εγκατέστησε το. Αν δεν τα καταφέρεις ή κολλήσεις
κάπου, δεν πειράζει, σου τα εξηγώ από το IRC.

Τα πλήκτρα για καθοδήγηση στο alternate install:
- πλήκτρα με τα
βελάκια δεξιά/αριστερά/πάνω/κάτω
- Tab για να επιλεξει το επόμενο
κουμπί ή μέρος της οθόνης
- Space για να σημειώσεις μια επιλογή (για
παράδειγμα, να τσεκάρεις, εκει που είναι [ ] να βάλει [*])
- Enter
είναι "προχώρα παρακάτω" συνήθως.

Αν έχεις κάποιο άλλο πιο καινούργιο υπολογιστή (με μνήμη RAM 2+ GB) και εαν
θέλεις να «παίξεις» με μια εικονική εγκατάσταση του ubuntu, μέχρι να νιώσεις
σίγουρος πως μπορείς να κάνεις την εγκατάσταση στ'αλήθεια:

1. κατέβασε το virtualbox για windows: http://www.virtualbox.org/wiki/Downloads
2. τρέξε το, φτιάξε ένα καινούργιο εικονικό σύστημα (ubuntu 32-bit) και σύνδεσε
το alternate .iso που κατέβασες να είναι ως εικονικό CD (όλα μέσα στο πρόγραμμα
είναι και σου τα ζητάει το πρόγραμμα καθώς φτιάχνεις καινούργιο εικονικό
σύστημα)

Αγαπητέ φίλε,

Θα 'θελα να σε ευχαριστήσω ιδιαιτέρως για το έντονο και ιδιαίτερα ενεργητικό
ενδιαφέρον σου στο να λύσεις το πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Η λύση που
προτείνεις πιθανό να λύσει το πρόβλημα. Δεδομένου όμως ότι ο υπολογιστής αυτός
είναι ο δεύτερος υπολογιστής που χρησιμοποιώ στις διακοπές μου (δηλαδή πολύ
σπάνια) δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο να συνεχίσουμε να σπαταλούμε το χρόνο
μας σε αυτόν.

Μια καινούργια εγκατάσταση μάλλον θα λύσει το πρόβλημα. Πιθανό κάτι να πήγε
στραβά στην αρχική εγκατάσταση. Ίσως να φταίει το ότι για να αποφύγω το γραφικό
interface της έκδοσης 10.04 αναγκάστηκα να εγκαταστήσω πρώτα την έκδοση 9.10
που δεν είχε γραφικό interface και στη συνέχεια να κάνω αναβάθμιση στην έκδοση
10.04. Ξανακοιτώντας τα e-mails όταν είχα ζητήσει βοήθεια για την εγκατάσταση
της έκδοσης 10.04 που κολλούσε στα γραφικά, μου είχες εισηγηθεί τη χρήση
alternate cd που δυστυχώς δεν κατάλαβα τι εννοούσες (δεν είχες βάλει link).

Νομίζω ότι θα σταματήσω εδώ. Θα αφήσω εκείνον τον υπολογιστή ως έχει. Θα τον
ξεκινώ πάντα από λειτουργία ανάκτησης->γραμμή εντολών σαν
διαχειριστής->/etc/init.d/gdm restart.

Μέχρι τις επόμενες διακοπές θα έχει βγει η έκδοση 11.04 που πιθανό τότε να
λύνει το πρόβλημα χωρίς νέα εγκατάσταση.

Και πάλι ένα μεγάλο ευχαριστώ.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου