2010/7/7 Kostas Oikonomou <kikono...@yahoo.gr>:
> Το θεωρώ παράξενο να βγαίνει από τη συμβατότητα κάποιο υλικό. [...]

Πρόκειται για το κλασικό ζητούμενο "πως θα μείνει και η πίτα ολόκληρη
και ο σκύλος χορτάτος". Δυστυχώς δεν γίνεται οπότε έχουμε μια
συμβιβαστική λύση. Ακολουθεί πολύ πρόχειρη ανάλυση του προβλήματος:

α) οι drivers είναι βαθιά συνδεμένοι με τον πυρήνα (linux kernel)
β) ο πυρήνας αναπτύσσεται με απίστευτη ταχύτητα
γ) αν κάποιος driver είναι umaintained υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να
παύσει να λειτουργεί σωστά μια συσκευή αν γίνει αλλαγή σε κομμάτι του
πυρήνα που σχετίζεται άμεσα με κάποιο τμήμα του driver

> Κατά τη γνώμη μου, αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, θα 'πρεπε οι
> σχεδιαστές-συντελεστές του να το ξανασκεφτούν και να λάβουν υπόψιν τους τις
> παρατηρήσεις μας. [...]

το έχουν σκεφτεί ως εξής:

το α) είναι καλό και το θέλουμε
το β) είναι καλό και το θέλουμε
το γ) διορθώνεται με προγραμματιστές που κατά 99% έχουμε

οπότε ο συμβιβασμός είναι ότι κάποιες ελάχιστες φορές κάποιες συσκευές
θα παύουν να λειτουργούν μέχρι κάποιος προγραμματιστής να ενδιαφερθεί
αρκετά ώστε να να κάνει τις απαιτούμενες αλλαγές (ή κάποιος που δεν
είναι προγραμματιστής να ενδιαφερθεί αρκετά ώστε να πληρώσει έναν
προγραμματιστή για να το κάνει)